środa, 4 stycznia 2012

Termofor

 Pogoda za oknem typowo wiosenna, niestety są tego plusy i minusy. Plusem są zaoszczędzone pieniądze chociażby na ogrzewanie i odśnieżanie, a minusem globalne skutki zmiany klimatu, które dotykają wszystkich mieszkańców Naszej Planety. Ciężko więc cieszyć się brakiem zimy, która jest nieodzownym elementem naszego klimatu, gdy na drugim końcu Globu wyspy znikają z powierzchni ziemi, a lodowce ulegają topnieniu. Mam kilka dylematów: z jednej strony zwierzęta mają przedłużony okres żarła, łatwiej niektórym znaleźć pożywienie, a piesie w schroniskach mają ciepło, z drugiej zaś strony zastanawiam się jak Niedźwiedzie zareagowały na brak zimy? Czy nie ulegnie zaburzeniu ich gospodarka? Najbardziej złości mnie fakt, że to my LUDZIE przyczyniliśmy się do tak drastycznych zmian np. poprzez niepohamowany konsumpcjonizm i niedbałość o środowisko. Ja pomimo faktu, że jestem ciepłolubna (moje ciałko bardzo szybko marznie zimą), czekam na naszą typową polską zimę. W oczekiwaniu na powrót naszego klimatu na dobry tor, uszyłam nowy pokrowiec na termofor.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz