środa, 5 października 2011

Decoupage i inne prace.

Od pewnego czasu zdobię przedmioty techniką decoupage. W ostatnim czasie niestety nie mam na to czasu, bo szyję i szyję..

 Pokój w przyszłości dziecka, póki co służy mi za pracownię. Nie wiem dlaczego urządziłam go na styl marynarski, za jakiś czas oczywiście będzie remont jak to bywa ze mną. Mam tysiące pomysłów na urządzanie mieszkania i w tym problem bo powierzchnia mała.


Pewnego dnia nie mieliśmy prądu, nie wiedząc co zrobić z czasem (bo bez prądu jakoś szycie nie miało sensu), usiadłam i w kilka godzin zrobiłam blat starego biurka.


Inne prace...





















 Na SPRZEDAŻ. Jeżeli komuś spodobała się jakaś wcześniej przedstawiona praca i chciałby ją zakupić proszę o kontakt. Niżej przedstawione prace są dostępne od zaraz. Inne są w posiadaniu własnym, (ale mogę sprzedać lub zrobić podobne) lub przebywają w galerii. Proszę pytać i już.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz