poniedziałek, 26 września 2011

Kocham styl Shabby Chic oraz retro.

Nic więc dziwnego, że mieszkanie urządziłam właśnie w tym stylu. Poniżej przedstawiam kilka fotek mojego M.
Aneks kuchenny. Sporo problemów było z meblami i nadal kilka kwestii pozostało nie rozwiązanych, no ale takie życie z fachowcami. Co prawda nie wszystko jest zrobione tak jak chciałam, ale mam nadzieję, że jakoś to wygląda.







Drzwi zaprojektowałam sama szkoda tylko, że sama nie byłam w stanie ich zrobić. Dlaczego? Z pewnymi fachowcami moja dalsza współpraca nie ma sensu, a raczej moje nerwy tego by nie wytrzymały. Drzwi są i nawet się teraz zamykają, bo wcześniej pan fachowiec chyba zapomniał o tym fakcie :-)


Łazienka. Sam zaprojektowałam i po części sama wykonałam np. fugowanie :-) W miejscu tym pragnę podziękować mojemu najlepszemu na świecie fachowcowi - Tacie. To wspaniałe mieć pod ręką speca od wykończeń. Jako jedyny z wielu wykonał robotę tak jak chciałam. Wielkie dzięki TATO :-)









Nie mieścił się kosz na pranie, więc uszyłam worki i problem z brudami rozwiązany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz